Efterårets arrangementer på Lemvig Biblioteket

20.07.22
Se det nye arrangementsprogram

De mørke måneder er snart over os igen, og det glæder vi os egentlig til på biblioteket. For på mange måder er de vores højsæson. I stedet for at luge i haven eller tage på weekendtur med campingvognen, søger folk ind. Ind for at læse – og ind i kulturen.

Dette efterårs program på biblioteket og i bogbussen rummer en bred vifte af netop kultur, litteratur, lærdom og underholdning for både børn og voksne.

Inden vi går i gang med planlægningen, siger vi hvert år til hinanden, at denne gang skal vi prøve at begrænse os lidt i antallet af arrangementer. Men igen stak det af for os, for der er simpelthen så mange spændende foredrag og workshops, vi har lyst til at præsentere for jer. Faktisk så mange, at vi har været nødt til at udvide kataloget med flere sider, end planlagt …

Så tag med bogbussen til Haze og bogfestival, bliv klogere på affald, demens og din sundhed, få inspiration til flotte fagbøger, nordiske krimier og kvindelige forfattere, syng sammen, tag børnene med i teatret, mød kendte forfattere og en øgle, og lav smukke blomster og julepynt.

Vi glæder os til at se dig!

Se programmet her >>>