Det sker - forår 2024

11.01.24
Velkommen til forårets arrangementer på biblioteket.

Her på biblioteket har vi bøger og blade, som passer til enhver interesse og alder. Og når vi planlægger arrangementerne og oplevelserne, du kan læse om i dette katalog, forsøger vi at gøre det samme:
Skabe oplevelser, inspiration og læring for så mange som muligt.

Litteraturen kommer i høj grad til at afspejle det kommende forår på biblioteket. Vi er i fuld gang med at planlægge en litteraturfestival i slutningen af april, hvor både kendte forfattere og unge talenter kommer på scenen. Det bliver en dag fyldt med foredrag, talks, oplæsning og nye oplevelser både her i huset og hos andre kulturinstitutioner i byen.

Derudover får vi i løbet af sæsonen besøg af forfatter Peter Øvig Knudsen, vi skal på litterære vandringer, quizze om litteratur, lave linoleumstryk, besøge en herregård, bande på børnebiblioteket, bygge med Lego og høre jazzmusik.

På hjemmesiden og biblioteket kan du købe billetter til vores foredrag og workshops – og gør det gerne i god tid, så du ikke går forgæves til et udsolgt arrangement. Flere arrangementer er gratis – men ofte skal du hente en billet inden.

Hent arrangementsfolderen på biblioteket eller i bogbussen
- eller tag et kig her.

Rigtig god fornøjelse – og vi ses!