""

Bibliotek

Ekstrakoncert - Kim Larsen gennem fem årtier

Musikalsk foredrag

Hvad er din yndlingssang af Kim Larsen eller Gasolin? For du kan garanteret nynne med på ”Jutlandia”, ”Rabalderstræde”, ”Midt om natten” eller ”Langebro” helt uden at tænke dig om.

Det er uundgåeligt på tværs af generationer, at de fleste danskere har et forhold til Kim Larsen og ikke mindst hans fantastiske sangkatalog gennem fem årtier - En kulturarv, som næsten er en del af vores DNA.

I 2023 er det 50 år siden, Kim Larsens første soloalbum ”Værsgo” udkom, og det fejrer musiker og foredragsholder Lasse Helvig med dette passionerede foredrag, hvor du både bliver klogere på Larsen og hører hans musik.

Så kom på biblioteket og genoplev din barndom, din ungdom og dit musikalske bagkatalog til en fantastisk aften, hvor der gerne må nynnes med.