Forside til emnelisten Sammen i bevægelse

Sammen i bevægelse

29.04.21
Vi kan ikke tåle at gå i stå. Hverken i tankerne, i kroppen eller i forhold til hinanden.

Derfor har vi på bibliotekerne særlig fokus på forskellige former for bevægelse i kampagnen ”Sammen i bevægelse”, som vi laver sammen med DR og andre samarbejdspartnere.

Kampagnen handler om den fysiske bevægelse, vi udfører naturligt i dagligdagen, men også om den form for bevægelse, hvor vi følelsesmæssigt bliver bevæget af fx litteraturen, og hvor vi bevæges af hinanden i relationer.

Find inspiration om temaet til hele familien her og lån bøgerne på dit bibliotek. Vær opmærksom på, at mange af bøgerne også findes på eReolen.dk som ebog eller lydbog.

Folderen er udarbejdet i samarbejde mellem BibMedia og Bibliotekernes Temasamarbejde