Læs løs i sommerferien og vind fede præmier

22.06.22
Kan du læse med fødderne i vand? Eller mens du spiser is? Eller bare læse et hyggeligt sted? Så kan du garanteret løse Lemvig Biblioteks læseudfordring og vinde en biografbillet.

Fra den 10. juni til den 20. august gentager Lemvig Bibliotek succesen og inviterer børn i alderen 6-15 år til at deltage i sommerens læseudfordring.

Børnene skal læse 3 bøger og skrive en kort anmeldelse af dem, samtidig med at de løser 10 sjove læseudfordringer.

Når de er færdige, afleverer de det udfyldte udfordringsark på biblioteket, hvorefter de modtager en biografbillet til Biohuset i Lemvig.

Derudover er alle børn, der deltager i læseudfordringen, med i lodtrækningen om 3 hovedpræmier, hvor man bl.a. kan vinde at tømme en boghandel på 5 minutter.

Der er frit valg, når det kommer til at vælge hvilke bøger, barnet læser. Hvis i mangler inspiration, står vi klar på børnebiblioteket, til at hjælpe med at finde den helt rette bog.